آموزش خیاطی مبتدی

آموزش خیاطی مبتدی

آموزش خیاطی مبتدی

آموزش خیاطی مبتدی

کشیدن الگوی بالاتنه زنانه اختصاصی

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ب.ظ

کشیدن الگوی بالاتنه زنانه اختصاصی

1.) ابتدا الگو بالاتنه را روی پارچه ردیابی کنید. ما الگوی را روی پارچه قرار می دهیم ، آن را با مداد یا مداد رنگی می چرخانیم. در قسمت جلویی از هر دو طرف الگوی زیر بغل جانبی را انتقال می دهیم (دایره درست در امتداد لبه مخزن ها ، به طور طبیعی بدون کمک هزینه برای درز - به سادگی با یک خط ماشین پوشیده خواهد شد).

2.) این جزئیات نقاشی شده را از پارچه جدا کنید.

3.) روی قسمت های جلو ، بلافاصله در هر دو طرف توک دوخته می شویم. امیدوارم که این قابل درک باشد که چگونه می توان لبه های کشیده شده قلاب را روی یکدیگر قرار داد ، با نخ بکشید و سپس آن را زیر دستگاه قرار داده و با یک درز آن را دوختید. هر کس آن را نفهمد ، اجازه دهید هر لباس یا بلوز را از کمد بیرون آورد و نوازش کند که چطور قلاب در آنجا بسته است. بنابراین ، ما قلاب را با یک خط دستگاه بسته ایم - محصول را از زیر دستگاه می گیریم - و نخ هایی که از لبه های درز آویزان شده اند ، می توانند به راحتی با گره گره خورده باشند (یا اگر پارچه شفاف است ، بهتر است آنها را در یک سوزن دستی قرار داده و آنها را با بخیه های درز ماسک بزنید و یک گره در وسط درز ایجاد کنید).

4-) اکنون قسمت پشتی را با قسمت جلویی - درزهای جانبی و شانه وصل می کنیم.

5-) گردن ، بریدگی بازوها و کف محصول را پردازش می کنیم.

دقیقاً چگونگی پردازش ، من در مقالات خاص با جزئیات گفتم - در مورد کار با لباس بافتنی ، یا کار با پارچه های ظریف ابریشمی و مطبوع. همه چیز در آنجا گفته می شود: چه خط هایی برای نوشتن ، و چگونه می توان دوخت ، و چگونه با لباس بافتنی و بدون قفل کار کرد.

کشیدن الگوی بالاتنه بالای گره

خودتان تابستان را از پارچه سبک تهیه کنید. چگونه بدون الگوی (ویدئو کشیدن الگوی بالاتنه) خیاطی کنیم؟
ساده ترین گزینه ها ، بهتر بدون تسمه شانه

تابستان فرا می رسد و البته من می خواهم او را با لباس های جدید زیبا ملاقات کنم.

اگر چندین موضوع مختلف از نور را خودتان می دوختید ، پس کشیدن الگوی بالاتنه می توانید متفاوت به نظر برسید ، فقط باید لباس دیگری را بپوشید - تغییر دامن به شورت یا شلوار جین و پوشیدن موضوعات خود ساخته.

به نظر می رسد که شما می توانید خیلی سریع و بدون آموزش خاص خیاطی خیاطی کنید.

گزینه اول نیازی به هزینه مواد از شما ندارد.

ما از تی شرت یک برادر ، پدر یا شوهر موضوعی می دوزیم.

من ابتدایی ترین گزینه ها را برای تاپ ها و بدون تسمه ارائه خواهم داد. احتیاج به ساختن الگوی لازم نیست ، اما محور ابتدایی قفسه سینه و طول محصول باید برداشته شود.

همانطور که قبلاً نوشتم ، اندازه گیری هایی از تیره سینه و طول محصول را انجام می دهیم. یک مستطیل بزرگ را از پارچه برش دهید. برای این قسمت بالا ، میکروماشین پارچه ای مناسب است.به طور کامل کشیده و متناسب با شکل است. لبه های مستطیل را که محصول در آن طولانی است می دوختیم و باقی مانده است که لبه های بالا و پایین را بخیه بزنید. در شکل خوب ، سطح بالا کاملاً می نشیند.

و می توانید پارچه را متراکم تر و کشش نکنید ، یک باند الاستیک را در قسمت بالایی قسمت بالا وارد کنید و این گزینه را به دست می آورید.

و شما می توانید پارچه را گسترده تر از حد ضروری برش داده و نوارهای لاستیکی را در بالا و پایین دوخته و نسخه دیگری از بالا را بدست آورید.

و می توانید این گزینه را مدرن کنید. فقط لازم است که یک کفش خنک کننده در بالا دوخته شود. طول شاتلک را خودمان انتخاب می کنیم و عرض آن 1.5 برابر پهن تر از عرض قسمت بالا را می گیریم. این قسمت بالا برای دختران باریک مناسب است.

بنابراین ، از یک پارچه مستطیل شکل منظم ، می توانید 4 گزینه برای موضوعات را دوختید.

دوخت یک تاپ برای تابستان ساده و بدون هیچ الگویی است. گزینه زیر را ارائه می دهم.

به پارچه نخی 50 سانتی متری احتیاج خواهیم داشت. عرض بالای آن به گاز اگزوز (محور سینه) بستگی دارد و طول قسمت بالای آن نباید از باسن پایین بیاید.

پارچه را به نصف در امتداد خط برش بزنید. با گچ ، وسط عرضی پارچه و همچنین خط عرض شانه و پایین به گردن را یادداشت می کنیم.

در مرحله بعد ، نقطه عمق برش جبهه را می یابیم.

ما گردن را برش می دهیم ، و همچنین جزئیات را برش می دهیم.

در امتداد طرفین خیاطی کنید ، تا به خط برابر شانه نرسید. کمک هزینه درز را آهنین کنید. سپس درزها را به سمت شانه و آرمه اتو کنید. پس از خارج شدن از بازوی تقریبا 0.7-0.8 سانتی متر ، یک درز تزئینی را دوختیم. ما لبه زیرین را لبه دار می کنیم.

با ظهور تابستان ، تاپس های ساده ساخته شده از پارچه سبک ، اهمیت پیدا کردند. چنین محصولی بدون داشتن مهارت کشیدن الگوی بالاتنه خیاطی می تواند به سرعت به خودی خود دوخته شود.

در اینجا استاد با جزئیات ، کل روند ایجاد موضوع را بیان می کند.

در اینجا محصولی با "نوسان" برش خورده است:

 

دوخت تاپ و پیراهن سریع و آسان است

 

موضوع تابستان دیگری را می توان در اینجا مشاهده کرد:

یک تکه از گره های روشن را به رنگ های روشن بکشید و هیچ کاری را قطع نکنید. یک مستطیل شکل می گیرد ، طرفین یکی از زاویه های مناسب را خم می کنیم ، اما همه طرفین نیستند ، اما 30 را می بینید. باید روی روند دوخت امتحان کنید. فقط یک درز وجود دارد ، در پشت ، گردن به سمت تسمه می رود. قسمت زیر را مطابق دلخواه برش دهید و یک بند بلند و زیبا و الاستیک را ببندید.

روتختی ساخته شده از پارچه نازک ، سبک و زیبا می تواند حداکثر در یک ساعت دوخته شود. البته موارد زیادی به الگوی بالا بستگی دارد. الگوی هرچه سخت تر باشد ، شما بیشتر دوخت خواهید کرد.

من چنین گزینه هایی را دوست ندارم) ترجیح می دهم وقت زیادی را برای خیاطی نگذارم ، بنابراین از الگوهای مجلسی استفاده می کنم و یا بدون الگوی می دوزم. من اکنون گزینه های خرید را در نظر نمی گیرم).

گزینه دوم ، در صورت امکان ، اکنون به شما می گوید.

خیاطی بدون الگوی کار آسانی است. به عنوان مثال ، برای بالا می توانید یک جفت روسری زیبا یا یک بزرگ انتخاب کنید. مربع پارچه قبلاً پردازش شده است ، بنابراین شما فقط باید آن را روی پشت بچسبانید ، کمی با شکل تنظیم کنید. خیاطی کردن بسیار ساده است.

و سپس شما باید یکی از گوشه ها را خم کنید ، آنرا فلش کنید ، تسمه را بسازید و از بند ناف یا نوار استفاده کنید. نتیجه یک سبک سبک و همه کاره سبک است که می تواند نه تنها با شورت بلکه با دامن ترکیب شود.

و می توانید از هر پیراهن خود استفاده کنید. شما به راحتی این پیراهن را روی کاغذ یا پارچه می چرخانید ، به هزینه های اضافی اضافه می کنید.

به عنوان مثال ، اگر پارچه شفاف است ، بهتر است که این الگو را کمی از بازوها ببندید تا پارچه به زیبایی جریان یابد. خیاطی پارچه های ظریف بهتر است روی یک ماشین تحریر و یک overlock باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • ۲۷۷ نمایش
  • Easy sewing tutorial Easy sewing tutorial

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی